USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Olemme koonneet avuksesi usein kysytyt kysymykset Vanajanlinna Groupista ja sen kohteista.
USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET
Varaus- ja peruutusehdot löydät jokaisen kohteen omalta sivulta. Koska kohteet palveluineen ovat erilaisia, myös ehdoissa saattaa olla eroavuuksia.
Hotelli Vanajanlinnassa on kolme lemmikkihuoneistoa, joissa voi majoittua lemmikin kanssa lisämaksusta.
Myös Mukkulan Kartanossa voi lemmikit majoittua kahdessa huoneessa lisäveloituksella.
Levi Spirit Villas luksushuviloihin ei voi majoittua lemmikin kanssa.
Metsänvartijan Tilalla ei ole majoitusta lemmikkivieraille.
Vanajanlinna Groupin kaikissa kohteissa on anniskeluoikeudet, joten omien juomien tuominen on kielletty.
Kohteissa on myös ravintolapalveluita joten tilaisuuksiin ei voi tuoda omia ruokia, kaikki tarjoilemamme ruuat valmistetaan keittiöissämme ammattilaisten toimesta.
Poikkeuksena:
Levi Spirit -huviloissa on täysin varusteltu keittiö joten siellä on ruuanvalmistusmahdollisuus huviloissa majoittuville. Huviloihin voi siis tuoda omat ruuat.
Mukkulan Kartanon rantasaunoilla ei ole anniskeluoikeuksia, joten niihin saa tuoda juomat mukanaan. Kartanolla on vähittäismyyntiluvat joten saunoille on myös mahdollista tilata saunajuomat kartanolta. Tällöin juomat toimitetaan saunalle valmiiksi ja laskutetaan tilatun mukaisesti, mahdollisesti yli jäävät juomat voitte ottaa mukaanne.
Kaikissa kohteissamme ryhmille tarjollaan yhtenäinen menu, ruoka-aineallergiat sekä erityisruokavaliot huomioidaan aina erikseen. Ryhmävarausten yhteyshenkilölle toimitamme ajankohdan menuehdotuksemme, joista tulee valita yksi menu koko ryhmälle ja ilmoittaa menuvalinta etukäteen varausehtojen puitteissa kohteeseen.

Vanajanlinnantie 476
13330 Harviala
Hämeenlinna
0300 870 577 (0,8€/min + pvm+mpm)
vanajanlinna@vanajanlinna.fi